A Magyar Marketing Szövetség, valamint a pályázat társkiírói olyan sikeres és hatékony marketingmegoldásokat ismernek el, amik hozzájárulnak az igényes és szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez.
Öröm és büszkeség számunkra, hogy a 2022-es Városmarketing Gyémánt Díj versenyen mind a három benyújtott pályázatunk kiérdemelte a Gyémánt Díjat. Az elismerésért járó okleveleket a Marketing Summit Hungary által szervezett konferencián vettük át a Várkert Bazárban.
A Pécsi Vásárcsarnok weboldala „Marketingkommunikációs megoldások és tartalom” kategóriában kapta meg a Gyémánt Díjjal járó elismerést.
A vásárcsarnok mindig is egyfajta találkozási pont, közösségi tér szerepét töltötte be.
Szeretnénk, ha az új Pécsi Vásárcsarnokra már nem, mint egyszerű piacra tekintenének, hanem mint egy ún. organikus, élményt jelentő bevásárlóközpontra. Ahol tudjuk, hogy kitől mit veszünk, az árusokkal folytatott beszélgetésekből akár megismerhetjük az áru eredetét és történetét is.
A weboldalunk célja ezért a letisztult, mégis figyelemfelkeltő és látványos kivitelezés, az átlátható és könnyű eligazodás, az akadálymentesség megteremtése (Akadálymentesítés menüpont) azért, hogy a hátrányokkal élők is részesei lehessenek az élménynek (letölthető hangostérkép). A Kínálat menüben a találkozási pontként működő árusok oldalain akár kapcsolatba is léphetünk velük. További cél események teremtése által újabb közönségrétegek bevonzása (Eseménynaptár), igénygenerálás, tájékoztatás (Hírek, Hírlevél-feliratkozás).
További Városmarketing Gyémánt Díjas projektjeink:
- K20 Vállalkozásösztönző Mentorprogram
- Dénesi Ödön Program – Kedvezményes telekvásárlási program pécsi fiatalok számára
Köszönet a kollégáknak, akik a háttérben működtetik a projekteket, a Pécsi Kommunikációs Központ csapatának valamint az Y-collective csapatának a weboldalért.